csütörtök, március 04, 2010

Életem része... díj



A mai nap jól kezdödött! Liza tisztelt meg ezzel a díjjal, amit nagyon köszönök Neki. Valóban életem fontos része lett a blogírás, mióta elkezdtem. Igyekszem naponta belenézni, ha másért nem, hát, hogy blogtársaim írásait olvasgassam. Örömmel fedezek fel új,- és régi recepteket, amiket aztán alkalomadtán én is kipróbálok. Több idöm esetén aztán nekiállok a közlésre érdemes kreációimat (ebben az eseteben nem papírra) képernyöre vetni.
Küldeném tovább a díjat Orsinak, Napmátkának és Tündérnek, akiket mások mellett nagyon szívesen látogatok. Remélem, ök is ugyanolyan örömmel fogadják, mint én és továbbra is jobbnál-jobb receptekkel lepnek meg bennünket.

2 megjegyzés:

  1. Köszi szééépen!Én is nagyon szívesen látogatlak téged!Amikor németül is írsz,akkor meg pláne mert a németet is gyakorolhatom. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! Én is örömmel jövök Hozzád!

    VálaszTörlés