vasárnap, január 30, 2011

Liebster Blog...

Elért hozzám egy játék, megkaptam a "Liebster Blog" díjat, egycsipettöl és petrezselyemtöl. Bár kissé megkésve, de annál nagyobb örömmel reagálok rá.  Nagyon köszönöm Nekik, boldog vagyok, hogy a a blogom tetszik... adom is tovább jókívánságaimmal együtt.
De mivel szinte már minden gastroblogos kedvencem birtokolja ezt a díjat, én most más "területre" küldeném:
Gabi-nak, aki érdekes, mulatságos és megkapó bejegyzéseivel "közvetít" Angliából
és
császármorzsa-nak, aki Bécset mutatja be különlegességein és mindennapjain keresztül egy magyar család szemüvegén át és meglepöen sok jó tanácsokkal  szolgál.
...és itt vannal a szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

5 megjegyzés:

  1. Liebe Notburga!
    Viele Grüsse und Gratulation aus Budapest!
    Ich lese immer mit grossen Vergnügen deine Einmerkungen in ungarischer und deutscher Sprache.
    Viel Spass noch!
    Mégegyszer minden jót! Also nochmals: Alles Gute
    Baráti üdvözlettel/Mit freundlicher Grüsse Hobbychef

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat! Már tovább is adtam. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves vagy hogy rám gondoltál, köszönöm a megtiszteltetést!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gabi!
    Köszönöm, hogy meglátogattad a blogomat, s hogy feliratkoztál rá.
    Vielen Dank!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Hobbychef, nincs mit köszönnöd. Én köszönhetem Neked a jó ötleteket, recepteket...

    VálaszTörlés